2013年12月17日 星期二

雜碎

<男女之間>






隻死嘢半夜兩點幾都唔番屋企, 一於準備好架生, 家法侍候至得。






衰婆, 個仔係邊個經手嘅?



 



, 好囉喎, 搞搞震。乜料呀? 自量啲得唔得? 過主啦!
 






B仔話: "妹頭, 雖然我地係指腹為婚, 唔駛咁喉擒咁快奪人初吻掛!"
 





宅男: "神燈神燈, 唔該將我想變成女人湯丸吖。"
神燈: "變成張credit card包你人見人愛。"



 





如果人生好似電腦咁, 按下「重新開啟」你話幾好吖!

 






"老婆, 真係未試過咁緊張架, 你話裏面邊個係我地嘅BB?"







: 哈囉! 哥哥仔你cute! 好多歲呀? 平日放咗學鍾意做D乜嘢咁呢?"
: 14歲咋。我係健身迷, 得閒去gym做下舉重練腹肌囉。



 





Lucy: "企咗成晚, 眼尾都冇人望我一下, 班麻甩佬冇啲feel, 當我隱形咁。"
去錯地方喇, 小姐。唔知呢間係乜嘢酒巴就係白癡。仲笑? 天寒地凍, 小心肺炎呀!
 







真愛就係幾嬲都仲係關心對方。
 



<辦公室>


老細: "亞茂, 傳聞職員之間投訴話你態度好有問題喎。真唔真架?"
亞茂: "你話呢?"



 





Marilyn: "老細, 公司個個女職員都投訴話俾你性騷擾。但係到依家你都未騷擾過我, 我一於要去告你歧視。"


 






番工壓力唔大就假!

 






老細: "我話週末可以唔駛咁拘束, 無需打呔著西裝番工啫, 你都唔駛去到咁盡掛?"


 




清潔大嬸: "老細依家唔得閒聽電話, 佢喺第二條線度。"
 








老細: "Mary, 我話番工可以著迷你裙啫, 唔該戴番個胸圍得唔得?"
 







鞋是這樣擦的。

 







番工前換番個啱睇嘅頭先。

 



學「半澤直樹話齋, 咪以為我好蝦,人若犯我,我必雙倍奉還!


 






咁嘅收入, 好過去做立法局議員。費事嘥神拉布、掟鞋、掟雞蛋。
 




, 學下人地獨家乞食啦。走埋一堆, 你估開7-11便利店, 左近一定有一間咩?


 


<社交>




喂大佬, 注意下儀態好掛! 好食都唔駛挖穿喎!
 







「查你私」王子話: "小姐你咁英勇, 怪唔得隻勳章咁突出。"
嗱嗱嗱, 咁嘅手勢, 你估係王子就大晒咩?







呢嗱「查你私」, 你睇人地幾含蓄, 傷風感冒都識得隨身帶紙巾, 唔學得你咁隨手就嚟。

 






呢種儀態亦都值得淑女學習。
 






都勸咗你學好中文先嚟香港啦, 盲中中見衫就著。生肖屬雞都唔好著架, 小姐。
 






呢嗱, 呢位就驚死人唔知佢係男人。
 







人人見到都彈開十丈, 仲笑得咁得戚。
 






佢就愛恨分明。
 






大佬, 小心插親呀!
 








平時由頭到尾包到實, 今次仲唔癲番夠本?
 






D, 再埋D吖。睇我打唔打甩你棚牙?








媽咪, 天氣咁熱, 同你拉開堂簾抖下氣啦。
 








不甘示弱。









咬死你!
 







溫室效應之下地球氣溫年年係咁升, 有圖為證。
 





奶奶話結婚凈係著裙褂戴十斤龍鳳手鐲未夠派頭, 架車都要著裙褂。
 




<大頭蝦>




肥婆尋狗








"亞仔, 你老豆終於搵咗隻「滑鼠, 我地兩個搞咗成日都唔知點用。點算呀?"

 






下次火燭記住打電話俾消防局呀。打愛貓協會就死梗。
 





<身體>
 



人老珠黃冇藥醫。六舊腹肌都係假。
 







醫生話減肥最好多做劇烈運動。肥哥一於狂跳芭蕾舞, 目標係識跳「天鵝湖」為止。
 







醫生話戒酒唔可以急, 要慢慢逐步嚟。一日至多一杯, 咁睇嚟我都可以接受嘅。
 








唔暈就假。
 







榕樹頭夜檔賣戒指, 走鬼唔駛執嘢, 起身就走。

 





班雞太太話: "呢套戲恐怖過「貞子」, 驚嚇過「吸血殭屍」。"








邊位食咗兩粒? 再唔招供我搜身架。
 






班猩猩話: "face book唔係人類嘅專利。邊個話我傻, 我請佢食燒鵝。"
 




<運動新知>
 

下屆奧運新項目, NIKI贊助。
 








高爾夫球咁難入洞, 所以少人玩。實行加大個窿, 盲人都識打。


沒有留言:

張貼留言