Google+ Followers

2015年4月24日 星期五

周末下午茶

呢排一連發咗幾篇懶嚴肅嘅blog, 又人生哲學, 又良言雋語, 又讀書報告, 篇篇水蛇春咁長。呢啲咁嘅陳腔濫調, 聽得多耳仔會起枕, 睇得多會恰眼瞓。 趁周末又到, 醒篇嘢俾過大家玩下, 一來提下神, 二來動下腦筋可以防止老人癡呆, 好過日夜低頭狂打機, 打得多手指隨時變癱, 個人遲早變腦殘。


好嘞, 大家收埋手機, 撻着個人腦到ON ... On your mark, get set, go...



A)

一名婦人撿到一盞阿拉丁神燈。她喜出望外, 馬上用手磨擦神燈。噗的一聲神燈精靈出現在她的眼前。婦人向精靈提出三個願望:

1) 我要老公對眼永遠只係望住我一個。

2) 我要老公一生心中只有我。

3) 我要老公每朝起身第一時間伸手摸嘅就係我, 去到邊都同我一齊。

噗的一聲, 婦人如願所償。請猜神燈精靈將婦人變成什麼?



B)

故事未完。一名男子也撿到一盞阿拉丁神燈。他如獲寶, 馬上用手磨擦神燈。噗的一聲神燈精靈出現在他的眼前。他不貪心, 只向精靈提出一個願望: 我要天下間的美女一見到我都無法抗拒。

請猜神燈精靈將他變成什麼?



C)

珍妮怒氣沖沖走入老細辦公室指住佢大罵: "全間寫字樓嘅女職員個個都告你性騷擾, 但係你一直眼尾都未望過我一下, 掂下都未試過。我都要去告你。"

請問珍妮想用乜罪名告老細?



D)

一個口是個"口"字。 請問:

2個口是什麼字?

3個口是什麼字?

4個口是什麼字?

5個口是什麼字?

10個口是什麼字?

11個口是什麼字?

88個口是什麼字?

1000個口是什麼字?









E)

請問上圖共有多少個三角型? (請勿急看答案, 忍住先)

1 ? 絕對白癡

10? 近乎低能

18? 似乎好醒

20? 算唔錯嘞, 不過唔止咁少。

數唔掂? 睇片啦。



 


 
祝大家周末愉快!