2015年7月27日 星期一

婚姻萬花筒



經過教堂婚嫁攝影店大會堂尖沙咀文化中心, 相信大家都不時會看到儷影雙雙, 在攝影機前擺姿勢拍婚紗照照: 男的溫柔體貼輕憐蜜意; 女的小鳥依人無限嬌憨, 一幅絲蘿托喬木的溫馨畫面。   婚禮中, 新娘在眾親友環視下, 手挽父親步入禮堂, 聖壇前被交托到新郎手中, 然後一對新人在主婚人面前唸出莊嚴的誓詞: 某某接受你某某作為我合法的妻子/丈夫。共同擁有並持有,從這天開始,是好、是壞,是富、是窮,是健康、是疾病,直到死亡將我們分開」   婚宴中, 一對新人身穿刻意挑選的華服, 穿金戴銀, 顯示着無限的幸福,
逐枱敬酒, 在笑聲和淚花中接受親友們的祝福。 於是, 經過一連串的婚前張羅、婚禮的熱鬧、宴後的點算, 一對新人結合之後, 也就開始了人生新的一頁, 雙雙面對的是現實的挑戰, 考驗那「接受一切: 是好、是壞,是富、是窮 是疾病,直到死亡」的誓約。 
 
人的命途各異。有的夫妻無論貧富、環境順逆, 也可以白髮齊眉, 相愛終老; 也有夫妻或因利益計較、 或因見異恩遷、 或因物質貧乏、 或因意見不合, 日久而感情轉淡生厭, 以至不能相容, 互相仇視詆毀, 漸漸成為怨偶, 最終或以離棄, 或外遇、 甚至仇殺收埸。一紙婚約變成無情的枷鎖, 終生廝守的誓言不再是祝福, 而是萬劫不復的詛咒。

為什麼人間的情愛會有如此不同的差異? 為何人際關係會從甜變酸? 有沒有一套可循的規則可以維持情愛永恆? 又或許人性千萬種, 而性格造成命運, 根本沒有一帖治病的萬靈丹。

要總括婚姻問題和解決之道, 相信長如一匹布。 家家有本難唸的經, 專家也難以說清, 說清了也不易為。 以下的片語和圖片, 雖然流於諧謔或刻薄, 但細嚼之下, 亦可以當作反面教材, 從中悟出一點道理。
 
§§§§§§   § §§§§§    §§§§§§
 
 
世上有兩件事很難辦到
1. 把自己的思想裝進別人的腦袋;
2. 把別人的錢裝進自己的口袋
前者成功叫---老師; 後者成功叫---老闆」。
但有一種人輕易就將兩者都辦到了
她叫做老婆」。
 
 
 
老婆對着鏡子: 好煩呀, 我個樣又老又肥又醜老公, 講句嘢tump吓我開心啦
老公: 你嘅視力真係好到加零一
 



我同無數已婚男子上床上到夠晒皮, 知道結婚係唔啱我嘅。
 



婚姻是一種人際關係, 當中有一個人永遠是對的, 而另一個人就是丈夫。

 
 

: 點解再冇聽你講過「我愛你」?
: 已經講過一次, 有變嘅話自會通知你。
 



老公睇緊101種性愛姿勢。
老婆睇緊102種推辭藉口。
 



: 如果我死咗, 老婆你會唔會再嫁人。
: 唔會, 我去同我細妹一齊住。咁如果我死咗, 你又會唔會再娶呀?
: 唔會。我亦都會去同你細妹一齊住。
 



假如有人被謀殺, 警方最先調查的一定是死者的配偶。從這點你當明白婚姻是什麼一回事。
 



: 老公, 今日係我地結婚周年紀念, 做乜好呢?
: 默立五分鐘啦。



: 小姐, 請問有冇一本叫<丈夫 --- 妻子的主人>嘅書呀?
女收銀員: 先生, 去一樓滑稽漫畫部門問下啦。
 
 
 


: 老公, 我睇咗本書話夫妻間角色轉換可以增加婚姻生活情趣。嗱, 不如咁吖, 我扮另一個女人勾引你, 唆使你同你位悶蛋黃面婆離婚。嗱, 你又揀個角色扮演下吖。

: 我擔屎唔偷食, 對老婆愛情專一, 至憎啲破壞他人家庭幸福拆散人夫妻嘅狐狸精。 去死啦你, 兜拳打到你牙同血一齊吞。
 




: 你愈睇愈唔似廿五年前同我結婚嗰個長毛瘦骨仙, 我要去同你驗下DNA証明你仲係佢。
 




: 我次次對你發脾氣你都好似冇件事咁, 點解你自我控制得咁好架?
: 我去清潔廁缸囉。
: 咁有效?
妻 用你枝牙刷清潔囉。
 



<婚前>
: 我想請你去睇戲, 去海灘, 去餐廳, 你想去邊就去邊。
: 我考慮下先。

<婚後>
: 帶我去睇戲, 去海灘, 去餐廳啦, 你想去邊就去邊。
: 我考慮下先。
 




: 如果我成功攀上世界最高嘅額非爾士峰, 你會送乜俾我?
: 輕輕幫手推你一下囉。
 



: 老公, 幫手遞枝風筒過嚟啦。
 



妻子自己做錯事時會原諒老公嘅就係賢妻。
 



: 早知你咁窮, 我真係唔會嫁你。
: 我不嬲都同你講啦, 世界上我唯一擁有嘅只有你。

 
 



新款駕駛安全帶, 可以減低意外機會45%
 



婚姻: 唯一會與敵同眠的戰爭。
 



老婆話: 婚姻生活係五五分帳: 我煮, 佢食; 我洗, 佢著; 我鳩烏, 佢埋單。
 



如果你想喺床上食早餐, 搬去廚房瞓啦。
 



婚姻問題顧問: “, 一槍搞掂。
 




: 咪郁, 要錢定要命?
男人: ? ? 大佬, 我結咗婚架。
: , 我明你感受嘅, 嚟啦, 抱抱。
 



婚姻係上天注定嘅。 不過, 天亦會行雷閃電, 打風落雹。




: 我講笑話老婆會笑。
: 咁講法, 一係你D笑話真係好好笑, 一係你有個好老婆。
 



:     贊成同性婚姻投票有結果未呀?
眾男: 錫我地每人一啖就話你知。

 
 



婚姻貼士:
老婆想老公注意自己: 扮哀傷同唔舒服。
老公想老婆注意自己: 扮開心同舒服。
 



我未婚, 但已經有兩個老婆。
 




婚前婚後。
 



婚姻生活有時都幾開心架, 問題係一結婚就成世。
 




: 尋日我老婆死咗, 我想喊但係一滴眼淚都擠唔出, 點辦呢?
: 好易啫, 想像佢翻生嘛得囉。
 



神父: “…一生中每一天都對妻子忠實。是好是壞…”
: “咪住, 有幾壞先?”
 



對唔住, 唔可以同你分享, 我結咗婚
 



老頭子同老婆喺天堂門口, 老頭子問聖彼得: 當日只係答應接納佢做我的妻子,同佢生活在一起。無論處於什麼環境,都願意終身愛惜她、安慰她、尊重她、保護她,以至死亡。依家瓜咗, 點解仲跟住晒?
 



婚後的蜘蛛俠
 



婚前婚後 



婚姻有如一副啤牌: 最初你只需要兩顆心(hearts)和一粒鑽石(diamond); 最終你只想有一根木棒(club)和一把鐡鍬(黑桃spade)
 

 

女友: 如果我地結婚, 婚後我一定同你分擔你嘅煩惱同困難, 減輕你嘅負擔
男友: 你真係細心又善良咯不過我完全冇煩惱同困難喎
女友: 因為我地仲未結婚囉
 




B: 老豆, 結婚要幾多錢呀?
老豆: 唔知呀, 我依家仲未還清債。
 




老婆: 同我結婚之前你有幾多女朋友啫?
(老公粒聲唔出。)
老婆: 唔出聲即係點解呀?
老公: 等等, 仲數緊呀。
 

男子到婚姻顧問所投訴: 新婚個陣, 我放工回家時老婆會同我攞拖鞋, 我隻愛犬就tump tump轉向住我吠。依家結咗婚十年, 掉轉頭隻狗同我攞拖鞋, 老婆就tump tump轉住向我吠。

婚姻顧問: 怨乜鬼喎, 你仍然享受緊同樣嘅服務。
 
 
 

假如你做錯事時保持鍼默, 你很聰明。
假如你做對了仍保持鍼默, 你已婚
 



你地班男人話既然有免費牛奶飲仲駛乜買成隻牛?
, 聽下點解80%嘅女人會反對結婚啦 因為佢地話: 買成隻豬番嚟只係得條香腸, 唔值得囉
 




成功的婚姻基於收與授之間嘅互相遷就藝術
老公俾錢禮物靚衫老婆接收
老婆俾意見訓話、壓力老公照收。
 




男人去藥房: 我要買山埃。
藥劑師: 唔賣得毒藥俾你喎。
男子出示結婚証書。
藥劑師: 啊呀, 對唔住失覺晒, 唔知你有配方添。
 



: 如果你隻狗喺後門吠緊, 而老婆又喺前門敲緊門, 你會先開邊度門?
: 梗係開後門先啦, 起碼隻狗一入咗屋就收聲。
 



唔係所有男人都係傻瓜, D男人選擇成世做王老五。
 



老公放咗個響屁, 好似打大風。佢好感慨咁話: 我地嘅關係可以去到放屁都唔駛尶尬, 真係爽咯!
 



婚前, 男人向女人發誓話會放低條命去服侍佢。婚後, 男人連放低報紙同老婆講句嘢都唔駛旨意。

 
 


老婆望住老公: 條廢柴愈睇愈似隻豬。
老公望住老婆: 個衰婆愈睇愈似隻牛。
 



根據我老婆話, 我好快樂。
 



歷史上最快的離婚個案。
 



結婚三環節: 訂婚指環、結婚指環、投繯自盡。
 



女人結婚為了追求愛情, 所以要不斷結婚直至找到為止。

 
 



婚姻應該有如「工作坊」。老公 「工作, 老婆搵街「」去濕平
 




雞乸: 點過到去對面呀?
雞公: 你咪喺對面囉。
 



從來冇老婆會喺老公洗緊碗嘅時候槍殺老公。
 



: 真係好想再渡一次蜜月。
: 同邊個先。
 




老公望住張結婚證書望咗成粒鐘。
老婆問: 搵乜搵咁耐呀?
老公: 搵緊個到期日囉。
 



 
投訴部門職員話: 太太, 我好明白你投訴乜嘢。
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言