2015年10月3日 星期六

有味笑話

溫馨提示: blog含三級文字, 內容或會引起部份讀者心理不安未滿十八歲者請先取得家長或監護人同意方可閱讀

 
<混亂世家>

 有一天, 大強跟父親說他想結婚父親非常高興, 問大強結婚對像是誰。大強說是鄰家的女孩子瑪麗。

父親面色一沉說: “你絕對唔可以同瑪麗結婚, 因為佢係你親生細妹。咁做會亂倫架。千萬咪同你亞媽講呢件事呀。

幾天後, 大強又向父親提出鄰居另外三位女孩子的名字, 但全部都被父親否決, 原因都是一樣

大強於是向母親訴苦: “亞媽, 我想結婚, 但亞爸話所有我提出嘅女仔都係我嘅親細妹。而且仲叮囑我唔好同你講

媽媽微笑著對大強說: “傻仔, 隨便同邊一位女仔子結婚都無所謂, 因為你根本唔係你亞爸嘅親生仔

 

 <傻有傻福>

 亞茂番公司走入經理室: “老細, 今日起身覺得頭暈身熱, 肚痛腳又痠軟。想請日病假咁唧。

 經理: “亞茂, 呢排趕貨, 真係唔俾得你放假平時我病嘅話, 我會同我老婆上床搞下, 之後就好番好多, 你都試下吖

 兩小時後, 亞茂番公司報告老細: “我依足你咁做, 依家成個人精神晒我可以開工咯, 仲有呀, 你屋企好靚喎

 

 <呆佬洞房>

大傻從未親近過過女性, 新婚之夜打電話俾老豆攞貼士請教如何洞房。

大傻: "老豆, 第一步點做呀?"

老豆: "同佢除衫, 然後抱佢上床啦。"

五分鐘後, 大傻又致電老豆: "佢依家已經瞓喺床上, 跟住點呀?"

大傻老豆唔相信個仔蠢得咁交關, 有啲唔耐煩: "自己除衫, 上床同佢瞓埋一齊啦, 蠢豬!"

五分鐘後, 大傻又致電老豆: "我已經全裸仲同佢一齊瞓響度嘞, 跟住又點呀?"

豆火都滾埋, 心諗生舊义燒好過生隻蠢豬, 於是破口大罵: "駛唔駛我畫公仔畫出腸呀? 將你身體上最硬嗰度放入佢痾殊殊嗰處啦, 死仔!"

老豆講到口水乾晒, 跟住上床瞓覺 啱啱扯緊鼻鼾, 大傻又嚟電話: "老豆, 我已經將個頭伸咗落廁所馬桶度, 跟住又點呀?"

 

沒有留言:

張貼留言