2015年12月21日 星期一

聖誕快樂!


一年將盡, 本想寫點什麼東西作為一年的總結, 不過日子過得平凡, 想真也沒有什麼值得執筆。 No news is good new, 那就發幾幅趣圖湊湊熱鬧, 替節日添點樂趣吧。


順祝各位朋友聖誕快樂, 新年進步!
 
 
亞當: “, 夏娃, 嗰碟唔係沙律呀, 你估食齋宴咩! 係我啲未洗嘅底褲嚟架




男人腦部的構造




獄卒: “點解次次嚟親你兩條友都笑得咁開心?
 



牛仔: “老豆, 我四隻腳就嚟凍到變雪條喇
牛爸: “亞仔, 嘈乜鬼! 我孖蛋仲慘啦




一出世先廣交天下搏攞like, 老豆姓乜都未知,




班貓咁樣用廁紙當跑步機, 多多身家都唔夠佢地敗





姑娘: “點解冇臍帶嘅?”
醫生: “無他嘅, 依家乜都流行無線遙控

 




我並非偷懶, 只係處於省電模式




掘咗成年地道, 就快逃出生天咯




婆婆嘅電子遊戲機。




低地心引力果然唔同。防暴隊員月球練習射水炮, 演習驅散佔中暴民。




人為財死, 佬為色亡。




後生仔等上樓大概都係咁情況。




日刨夜刨, 咁嘅關係遲早玩完!




麥記人多又迫, 費事去排隊, 咁樣食快餐慳水又慳力。




未學行先學走. 呢個仔第日唔係入牛津就劍橋。




老兄, 你張X光片見到肋骨破裂喎, 同你用photoshop執番靚佢好嘛?”




話知隻嘢係膠紙啦, 總之我就一見鍾情。




你精我唔笨!




捉錯用神, 牛皮燈籠, 點極都唔明。




耶穌五餅二魚濟世, 點知呢個話食齋唔食得魚肉, 呢個驚魚含水銀毒, 呢個又嫌麵包有麵筋。咁漠視民意, 所以送佢去釘十字架。




請問人生係乜意義?”
對唔住, 答唔到, 電腦壞咗。




! 練下射門先。




, 牙刷蘇, 駛唔駛咁誇呀? 演嘢咩?




高鐵工程超支延誤事件都係咁搞出嚟嘅。
 



証婚神父:“, 咁熟面口嘅, 乜又係你, 快過走馬燈喎!”




人算不如天算。





牙刷: “我份工算係厭惡性行業咯。
廁紙: “我仲悲啦!”

 




醫生, 快話我知係仔定女, 我趕住更新facebook!




袋鼠媽咪話: “, 乜你個BB咁袖珍嘅!”





鱷魚師奶甲:“隻鱷魚皮手袋好靚喎!”
鱷魚師奶乙: “算你識貨, 係我前夫囉。




! 500mm長焦鏡超正, 個景愈拉愈近, 撲面而來。
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言